Zapytanie ofertowe nr 01/11/2022

Wetlina, dnia 10.11.2022 r.

Nazwa Zamawiającego
Fundacja DABAR Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji
Adres: 38 – 608 Wetlina 145
telefon: +48 502-362-005
Numery: NIP: 6881299610; REGON: 181040878

 

Zapytanie ofertowe nr 01/11/2022

 Fundacja DABAR – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji z siedzibą w Wetlinie

 zaprasza do składania ofert pisemnych na wykonanie robót budowlanych i wyposażenia:

 

I. Przedmiot zamówienia:

Budowa obiektu konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) wchodzącego w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II (roboty budowlano-wykończeniowe łącznie z proekologicznymi instalacjami hydrauliczno-grzewczymi i proekologiczną instalacją elektryczną) i wyposażenie obiektu szkoleniowo-konferencyjno-rekreacyjnego (internatowego) oraz wyposażenie dwóch obiektów szkoleniowo-rekreacyjnych (internatowych) wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II.

Zamówienie jest planowane i finansowane w ramach programu inwestycyjnego pn.: „Rozwój potencjału infrastrukturalnego podmiotów wspierających system oświaty i wychowania” ustanowionego przez Ministra Edukacji i Nauki, dot. zadania: Budowa obiektu wraz z zakupem wyposażenia pn. Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II.

Kod CPV głównych robót budowlanych:

45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

 

W ramach zamówienia niezbędne jest wykonanie następujących robót:

 

  1. Budowa budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) wchodzącego w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II wraz z instalacją odgromową, sanitarną i kanalizacyjną.

 

  1. Montaż instalacji elektrycznej (fotowoltaika) dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) i kolektorów słonecznych dla dwóch budynków szkoleniowo – internatowych wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II.

 

  1. Montaż instalacji elektrycznej dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) obejmującej: instalacje elektryczne, monitoring i instalacje LAN.

 

  1. Wykonanie instalacji hydraulicznych oraz gazowych dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego).

 

  1. Wyposażenie budynku konferencyjno – szkoleniowo – rekreacyjnego (internatowego) i dwóch budynków szkoleniowo – rekreacyjnych (internatowych) wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II – w tym wykonanie i dostawa mebli z drewna – według załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania.

 

II. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w:

  1. projekcie budowlanym,
  2. pozostałej dokumentacji projektowej i technicznej,
  3. ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
  4. innych opracowaniach,
  5. załączniku nr 2 do zapytania – dot. zakresu z pkt I ppkt 5.

Zadanie powinno zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentacją. Wymagane jest zapoznanie się przez Oferenta z przedmiotową dokumentacją, która dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim umówieniu terminu wizyty z Zamawiającym (tel. 502 362 005) lub może zostać przesłana bądź udostępniona drogą elektroniczną – w razie zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez podmiot zainteresowany lub zamierzający złożyć ofertę.

III. Zamawiający: Fundacja DABAR – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji z siedzibą w Wetlinie, NIP: 6881299610, REGON: 181040878

Adres: Wetlina 145, 38-608 Wetlina

tel. 502 362 005;  e-mail: henwit@kul.pl

Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Henryk Witczyk

 

IV. Termin i miejsce wykonania zamówienia:

31.12.2022 r. – bezusterkowe zakończenie realizacji Inwestycji (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia)

Adres inwestycji: Wetlina 145, gm. Cisna, pow. leski, woj. podkarpackie

 

V. Kryteria oceny oferty:

– cena brutto oferty à 100% (przy zastosowaniu należytej jakości i technologii wykonania zgodnej z przedłożoną dokumentacją, aktualną wiedzą techniczną, obowiązującymi normami i przepisami prawa).

Ofertę może stanowić kosztorys Wykonawcy ze wskazaniem ceny (cen) brutto za roboty objęte przedmiotem umowy.

Punkty zostaną przyznane wg wzoru:

C= Cn / Co x 100 pkt x 100 %

gdzie:

C = przyznane punkty za kryterium „cena brutto oferty”

Cn = najniższa cena ofertowa (brutto) spośród ważnych ofert

Co = cena oferty ocenianej

 

Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę przy zachowaniu należytej jakości wykonania prac. W przypadku złożenia ofert z taką samą ceną przez co najmniej dwóch Wykonawców zostaną oni poproszeni o ponowne złożenie oferty cenowej.

 

VI. Termin i miejsce składania ofert:

10.12.2022 r. godz. 18:00 – bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego (znaczenie ma data wpływu oferty)

 

VII. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

VIII. Wymagana gwarancja na wykonane roboty: 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego

IX. Termin związania ofertą: min. 60 dni od daty wskazanej w pkt VI.

X. Odbycie wizji lokalnej celem sporządzenia oferty jest możliwie po uprzednim umówieniu terminu z Zamawiającym.

XI. Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Prawa Zamówień Publicznych. Stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

XII. O przyjęciu oferty Zamawiający zawiadomi podmiot(-y), który został wybrany – w terminie 2 tygodni od daty upływu terminu składania ofert.

XIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) zmiany warunków zamówienia,

b) unieważnienia niniejszego zapytania,

c) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego

zapytania,

d) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,

e) przeprowadzenia negocjacji z wytypowanym Oferentem / Oferentami w zakresie złożonej oferty,

f) wprowadzenia zmian do uzgodnionej treści umowy, spowodowanych działaniem Organu nadzorującego realizację inwestycji przez Zamawiającego (Minister Edukacji i Nauki).

W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

XIV. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy:

a) wobec których nie ogłoszono upadłości, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, ani nie otwarto postępowania likwidacyjnego;

b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia;

c) posiadają niezbędne kwalifikacje, wiedzę i uprawnienia do wykonania zamówienia.

XV. Wymagania oferty:

Oferta powinna zawierać co najmniej dane identyfikujące Oferenta (nazwa, adres)  oraz kosztorys ofertowy ze wskazaniem poszczególnych pozycji/elementów oraz podaniem cen brutto.

 

Załączniki:

Nr 1 – klauzula informacyjna RODO

KLAUZULA INFORMACYJNA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO), przekazujemy Państwu następujące informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych  jest: Fundacja DABAR – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji, Wetlina 145; 38–608 Wetlina, NIP: 688-129-96-10; REGON: 181040878, tel. +48 502 362 005.
  2. W kwestiach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Administratorem pocztą tradycyjną adresowaną do siedziby Administratora (pkt 1 powyżej).
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy, w celu wypełnienia obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a także w celu dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy lub przez czas wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W celu dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń związanych z umową.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
  1. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność w celu zawarcia i realizacji zawartej umowy ;
  2. 6 ust. 1 lit. c RODO – niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze ;
  3. 6 ust. 1 lit. f RODO – niezbędność przetwarzania w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
  1. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. W każdym momencie, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w zakresie, w jakim została udzielona. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
  2. Podanie danych jest niezbędne w celu zawarcia i wykonywania umowy. Ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy.
  3. Mają Państwo prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  4. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.
  5. Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty działające na rzecz Administratora w zakresie wsparcia technicznego, informatyczne, prawne, rachunkowe, kurierskie, pocztowe, ubezpieczeniowe oraz organy i instytucje państwowe, działające na podstawie przepisów prawa.

Nr 2 – Preliminarz wyposażenia

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 01/11/2022 – zakres przedmiotu zamówienia co do pkt I ppkt 5 – meble z drewna

Lp. Nazwa Liczba jednostek Rodzaj miary
1. Łóżko pojedyncze 50 szt.
2. Szafka nocna 50 szt.
3. Szafa drewniana 2m 33 szt.
4. Szafa drewniana 1,4m 6 szt.
5. Biurko małe 41 szt.
6. Meble kuchenne do dużych domków 2 kpl.
7. Blat kuchenny do mebli do dużych domków 2 kpl.
8. Meble kuchenne do małych domków 5 kpl.
9. Komoda drewniana 2 szt.
10. Krzesła 85 szt.
11. Biurko duże 3 szt.
12. Stół z szufladami 2 szt.
13. Stół duży konferencyjny 2 szt.
14. Blat kuchenny do małych domków 5 szt.

 

 

             Lp.

 

Nazwa kosztu

 

Liczba jednostek

 

 

Rodzaj miary

 

Koszt jednostkowy

z VAT (PLN)

 

Wartość kosztu z VAT [PLN]

I.2

 

Materiały użytkowe  
I.2.1. Sprzęt AGD 7 kpl
I.2.2. Zestaw pościeli 20 kpl.
I.2.3 Materace 22 szt.
I.2.4 Kołdry 20 Szt.
I.2.5 Poduszki 20 Szt.
I.2.6 Dywaniki do pokoi i łazienek 68 Szt.
        I.3.

 

 

Materiały do wyposażenia pokoi
 

I.3.1.

Żaluzje na drzwi balkonowe (typu – plisa)  

10

 

szt.

 

 

 

I.3.2.

 

Żaluzje na okna – roleta typu plisa

 

 

40

 

szt.

 

 

 

 

 

I.3.3.

Oświetlenie, lampki nocne, kinkiety  

50

 

kpl

 

 

 

 

I.3.4. Osprzęt elektryczny 50 kpl.
I.3.5 Lampa górna na 2-3 żarówki z żarówkami ledowymi  

80

 

szt.

 

 

 

 

 

I.3.6.

Meble na tarasy dialogowo-widokowe  

20

 

kpl.

 

 

 

 

 

       I.4

Materiały do wyposażenia pokoi jako sypialni        
 

I.4.1.

Materac standardowy   22  szt.
 

I.4.2.

Materac większy   2  szt.
I.4.3. Kołdra   27   szt.
I.4.4. Poduszka większa   27   szt.
I.4.5. Poduszka mniejsza   27   szt.
I.4.6. Kołdra puchowa   3   szt.
I.4.7. Poduszka większa puchowa   3   szt.
I.4.8. Jasiek puch   3   szt.
I.4.9. Poszwa na kołdrę   50   szt.
I.4.10. Poszewka na poduszkę większą   50   szt.
I.4.11. Poszewka na poduszkę mniejszą   50   szt.
I.4.12. Podkład na materac standardowy   22   szt.
I.4.13. Podkład na materac większy   2   szt.
I.4.14. Prześcieradło standardowe   50   szt.
I.4.15. Prześcieradło większe   6   szt.
I.4.16. Dywan   24   szt.
I.4.17. Ręcznik duży   50   szt.
I.4.18.

 

Ręcznik mały   50   szt.
I.4.19. Dywanik   20   szt.
I.4.20. Haft   250   szt.

 

 

Henryk Witczyk

Prezes Zarządu Fundacji DABAR

 

 

Zachęcamy do skorzystania z przykładowego wzoru odpowiedzi na zapytanie ofertowe (nie jest to konieczne). Niezbędnym elementem zgłoszenia jest oferta zawierająca dane określone w zapytaniu ofertowym:

________________

(miejscowość, data)

 

Dane Wykonawcy (Oferenta):

________________

(nazwa podmiotu, adres, NIP)

 

Do Zamawiającego:

Fundacja DABAR – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji

Wetlina 145

38 – 608 Wetlina

 

Odpowiedź na zapytanie ofertowe  nr 01/11/2022

W odpowiedzi na przedstawione w imieniu Fundacji Dabar – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji z siedzibą w Wetlinie zapytanie ofertowe, doręczone mi w dniu _____(data otrzymania zapytania ofertowego), przedstawiam ofertę na: _______________________________ (należy podać przedmiot oferty według Pkt I zapytania ofertowego).

 

Oświadczenia Wykonawcy:

  1. Wykonawca zapoznał się z zapytaniem ofertowym i akceptuje jego warunki bez zastrzeżeń;
  2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym oraz do spełnienia innych zawartych w zapytaniu warunków;
  3. Wykonawca zapoznał się z dokumentacją dotyczącą realizacji zadania przedstawioną przez Zamawiającego i nie wnosi do niej uwag;
  4. Wykonawca pozostaje związany niniejszą ofertą przez okres 60 dni od daty wskazanej przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym (tj. od dnia 10.12.2022 r.);
  5. Gwarancja na roboty budowlane: 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego;
  6. Wobec Wykonawcy nie ogłoszono upadłości, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto postępowania likwidacyjnego;
  7. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia;
  8. Wykonawca posiada wszelkie niezbędne kwalifikacje, wiedzę i uprawnienia do wykonania zamówienia.

Załącznik: oferta (zawierająca cenę/-y brutto)

                                                                                   ___________________________

(podpis Wykonawcy)

 

 

Fundacja zastrzega możliwość wcześniejszego zamknięcia postępowania lub jego unieważnienia z przyczyn niezależnych, a nadto negocjacji cen proponowanych przez Oferentów.

 

Aktualizacja:

Zamawiający:

Fundacja Dabar – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji

38-608 Wetlina nr 145

NIP: 6881299610

e-mail: henwit@kul.lublin.pl

 

Wetlina, dnia 10.12.2022 r.

Nazwa Zadania: Budowa obiektu szkoleniowo-konferencyjno-rekreacyjnego (internatowego) i wyposażenie obiektu szkoleniowo-konferencyjno-rekreacyjnego (internatowego) oraz wyposażenie dwóch obiektów szkoleniowo-rekreacyjnych (internatowych) wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II (dalej jako: „Zadanie”)

 

Informacja o wyborze Wykonawców

w postępowaniu dotyczącym realizacji Zadania, wszczętym na skutek zapytania ofertowego

nr 01/11/2022

 

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert, według kryterium oferowanej ceny, złożonych mu przez Wykonawców na realizację Zadania. Wszystkie oferty złożone zostały na części Zadania, tj.

 

 

Lp.

 

Element Zadania, na który złożono ofertę

 

Wybrana oferta

 

 

 

  1

 

Budowa budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) wchodzącego w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II wraz z instalacją odgromową, sanitarną i kanalizacyjną

 

Wykonawca:

„BORSTAR” Usługi Ogólnobudowlane Jerzy

Borgosz

38-600 Lesko, ul. Kaczkowskiego 5

NIP: 6881028957

Cena oferty brutto: 575 340,00 zł

 

 

 

  2

 

 

 

Montaż instalacji elektrycznej (fotowoltaika) dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) i kolektorów słonecznych dla dwóch budynków szkoleniowo-internatowych wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II

I. Wykonawca:  EnergBS Bartłomiej Szczepański

Kalnica 45, 38-608 Wetlina

NIP: 6881304015

Cena oferty brutto: 136 400,00 zł

Oferta na: Montaż instalacji      elektrycznej (fotowoltaika) dla budynku   konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) w Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II

 

II. Wykonawca: Usługi Hydrauliczne Bartosz Pędras

ul. Niepodległości 20, 39-220 Pilzno

NIP: 8722224842

Cena oferty brutto: 26 000,00 zł

Oferta na: Montaż kolektorów słonecznych dla dwóch budynków szkoleniowo-internatowych wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II

 

 

 

 3

Montaż instalacji elektrycznej dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) obejmującej: instalacje elektryczne, monitoring i instalacje LAN Wykonawca: EnergBS Bartłomiej Szczepański

Kalnica 45, 38-608 Wetlina

NIP: 6881304015

Cena oferty brutto: 300 000,00 zł

 

 

 

 4

Wyposażenie budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego)

i dwóch budynków szkoleniowo- rekreacyjnych (internatowych) wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II

Wykonawca: Bogdan Niemczyk Pracownia Rzemiosła Drzewnego

Liszna 11/4, 38-607 Cisna

NIP: 6881066455

Cena oferty brutto: 301 799,00 zł

Oferta na: wykonanie wyposażenia budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego)

i dwóch budynków szkoleniowo- rekreacyjnych (internatowych) – wykonanie mebli w drewnie

 

 

 5

Wykonanie instalacji hydraulicznych oraz gazowych dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) Wykonawca: Usługi Hydrauliczne Bartosz Pędras

ul. Niepodległości 20, 39-220 Pilzno

NIP: 8722224842

Cena oferty brutto: 500 000,00 zł

 

 

 

Fundacja informuje, że termin realizacji Zadania ulegnie przedłużeniu do dnia 31.12.2023 r.