Zapytanie ofertowe nr 01/11/2022
Wetlina, dnia 10.11.2022 r.
Nazwa Zamawiającego
Fundacja DABAR Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji
Adres: 38 – 608 Wetlina 145
telefon: +48 502-362-005
Numery: NIP: 6881299610; REGON: 181040878
Zapytanie ofertowe nr 01/11/2022
Fundacja DABAR – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji z siedzibą w Wetlinie
zaprasza do składania ofert pisemnych na wykonanie robót budowlanych i wyposażenia:
I. Przedmiot zamówienia:
Budowa obiektu konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) wchodzącego w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II (roboty budowlano-wykończeniowe łącznie z proekologicznymi instalacjami hydrauliczno-grzewczymi i proekologiczną instalacją elektryczną) i wyposażenie obiektu szkoleniowo-konferencyjno-rekreacyjnego (internatowego) oraz wyposażenie dwóch obiektów szkoleniowo-rekreacyjnych (internatowych) wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II.
Zamówienie jest planowane i finansowane w ramach programu inwestycyjnego pn.: „Rozwój potencjału infrastrukturalnego podmiotów wspierających system oświaty i wychowania” ustanowionego przez Ministra Edukacji i Nauki, dot. zadania: Budowa obiektu wraz z zakupem wyposażenia pn. Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II.
Kod CPV głównych robót budowlanych:
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
W ramach zamówienia niezbędne jest wykonanie następujących robót:
- Budowa budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) wchodzącego w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II wraz z instalacją odgromową, sanitarną i kanalizacyjną.
- Montaż instalacji elektrycznej (fotowoltaika) dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) i kolektorów słonecznych dla dwóch budynków szkoleniowo – internatowych wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II.
- Montaż instalacji elektrycznej dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) obejmującej: instalacje elektryczne, monitoring i instalacje LAN.
- Wykonanie instalacji hydraulicznych oraz gazowych dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego).
- Wyposażenie budynku konferencyjno – szkoleniowo – rekreacyjnego (internatowego) i dwóch budynków szkoleniowo – rekreacyjnych (internatowych) wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II – w tym wykonanie i dostawa mebli z drewna – według załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania.
II. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w:
- projekcie budowlanym,
- pozostałej dokumentacji projektowej i technicznej,
- ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
- innych opracowaniach,
- załączniku nr 2 do zapytania – dot. zakresu z pkt I ppkt 5.
Zadanie powinno zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentacją. Wymagane jest zapoznanie się przez Oferenta z przedmiotową dokumentacją, która dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim umówieniu terminu wizyty z Zamawiającym (tel. 502 362 005) lub może zostać przesłana bądź udostępniona drogą elektroniczną – w razie zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez podmiot zainteresowany lub zamierzający złożyć ofertę.
III. Zamawiający: Fundacja DABAR – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji z siedzibą w Wetlinie, NIP: 6881299610, REGON: 181040878
Adres: Wetlina 145, 38-608 Wetlina
tel. 502 362 005; e-mail: henwit@kul.pl
Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Henryk Witczyk
IV. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
31.12.2022 r. – bezusterkowe zakończenie realizacji Inwestycji (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia)
Adres inwestycji: Wetlina 145, gm. Cisna, pow. leski, woj. podkarpackie
V. Kryteria oceny oferty:
– cena brutto oferty à 100% (przy zastosowaniu należytej jakości i technologii wykonania zgodnej z przedłożoną dokumentacją, aktualną wiedzą techniczną, obowiązującymi normami i przepisami prawa).
Ofertę może stanowić kosztorys Wykonawcy ze wskazaniem ceny (cen) brutto za roboty objęte przedmiotem umowy.
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
C= Cn / Co x 100 pkt x 100 %
gdzie:
C = przyznane punkty za kryterium „cena brutto oferty”
Cn = najniższa cena ofertowa (brutto) spośród ważnych ofert
Co = cena oferty ocenianej
Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę przy zachowaniu należytej jakości wykonania prac. W przypadku złożenia ofert z taką samą ceną przez co najmniej dwóch Wykonawców zostaną oni poproszeni o ponowne złożenie oferty cenowej.
VI. Termin i miejsce składania ofert:
10.12.2022 r. godz. 18:00 – bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego (znaczenie ma data wpływu oferty)
VII. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
VIII. Wymagana gwarancja na wykonane roboty: 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego
IX. Termin związania ofertą: min. 60 dni od daty wskazanej w pkt VI.
X. Odbycie wizji lokalnej celem sporządzenia oferty jest możliwie po uprzednim umówieniu terminu z Zamawiającym.
XI. Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Prawa Zamówień Publicznych. Stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
XII. O przyjęciu oferty Zamawiający zawiadomi podmiot(-y), który został wybrany – w terminie 2 tygodni od daty upływu terminu składania ofert.
XIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany warunków zamówienia,
b) unieważnienia niniejszego zapytania,
c) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego
zapytania,
d) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
e) przeprowadzenia negocjacji z wytypowanym Oferentem / Oferentami w zakresie złożonej oferty,
f) wprowadzenia zmian do uzgodnionej treści umowy, spowodowanych działaniem Organu nadzorującego realizację inwestycji przez Zamawiającego (Minister Edukacji i Nauki).
W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
XIV. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy:
a) wobec których nie ogłoszono upadłości, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, ani nie otwarto postępowania likwidacyjnego;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia;
c) posiadają niezbędne kwalifikacje, wiedzę i uprawnienia do wykonania zamówienia.
XV. Wymagania oferty:
Oferta powinna zawierać co najmniej dane identyfikujące Oferenta (nazwa, adres) oraz kosztorys ofertowy ze wskazaniem poszczególnych pozycji/elementów oraz podaniem cen brutto.
Załączniki:
Nr 1 – klauzula informacyjna RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO), przekazujemy Państwu następujące informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest: Fundacja DABAR – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji, Wetlina 145; 38–608 Wetlina, NIP: 688-129-96-10; REGON: 181040878, tel. +48 502 362 005.
- W kwestiach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Administratorem pocztą tradycyjną adresowaną do siedziby Administratora (pkt 1 powyżej).
- Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy, w celu wypełnienia obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a także w celu dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy lub przez czas wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W celu dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń związanych z umową.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność w celu zawarcia i realizacji zawartej umowy ;
- 6 ust. 1 lit. c RODO – niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze ;
- 6 ust. 1 lit. f RODO – niezbędność przetwarzania w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. W każdym momencie, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w zakresie, w jakim została udzielona. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
- Podanie danych jest niezbędne w celu zawarcia i wykonywania umowy. Ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy.
- Mają Państwo prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.
- Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty działające na rzecz Administratora w zakresie wsparcia technicznego, informatyczne, prawne, rachunkowe, kurierskie, pocztowe, ubezpieczeniowe oraz organy i instytucje państwowe, działające na podstawie przepisów prawa.
Nr 2 – Preliminarz wyposażenia
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 01/11/2022 – zakres przedmiotu zamówienia co do pkt I ppkt 5 – meble z drewna
Lp. | Nazwa | Liczba jednostek | Rodzaj miary |
1. | Łóżko pojedyncze | 50 | szt. |
2. | Szafka nocna | 50 | szt. |
3. | Szafa drewniana 2m | 33 | szt. |
4. | Szafa drewniana 1,4m | 6 | szt. |
5. | Biurko małe | 41 | szt. |
6. | Meble kuchenne do dużych domków | 2 | kpl. |
7. | Blat kuchenny do mebli do dużych domków | 2 | kpl. |
8. | Meble kuchenne do małych domków | 5 | kpl. |
9. | Komoda drewniana | 2 | szt. |
10. | Krzesła | 85 | szt. |
11. | Biurko duże | 3 | szt. |
12. | Stół z szufladami | 2 | szt. |
13. | Stół duży konferencyjny | 2 | szt. |
14. | Blat kuchenny do małych domków | 5 | szt. |
Lp. |
Nazwa kosztu |
Liczba jednostek |
Rodzaj miary |
Koszt jednostkowy z VAT (PLN) |
Wartość kosztu z VAT [PLN] |
I.2
|
Materiały użytkowe | ||||
I.2.1. | Sprzęt AGD | 7 | kpl | ||
I.2.2. | Zestaw pościeli | 20 | kpl. | ||
I.2.3 | Materace | 22 | szt. | ||
I.2.4 | Kołdry | 20 | Szt. | ||
I.2.5 | Poduszki | 20 | Szt. | ||
I.2.6 | Dywaniki do pokoi i łazienek | 68 | Szt. | ||
I.3.
|
Materiały do wyposażenia pokoi | ||||
I.3.1. |
Żaluzje na drzwi balkonowe (typu – plisa) |
10 |
szt. |
|
I.3.2. |
Żaluzje na okna – roleta typu plisa
|
40 |
szt. |
|
|
I.3.3. |
Oświetlenie, lampki nocne, kinkiety |
50 |
kpl |
|
|
I.3.4. | Osprzęt elektryczny | 50 | kpl. | ||
I.3.5 | Lampa górna na 2-3 żarówki z żarówkami ledowymi |
80 |
szt. |
|
|
I.3.6. |
Meble na tarasy dialogowo-widokowe |
20 |
kpl. |
|
|
I.4 |
Materiały do wyposażenia pokoi jako sypialni | ||||
I.4.1. |
Materac standardowy | 22 | szt. | ||
I.4.2. |
Materac większy | 2 | szt. | ||
I.4.3. | Kołdra | 27 | szt. | ||
I.4.4. | Poduszka większa | 27 | szt. | ||
I.4.5. | Poduszka mniejsza | 27 | szt. | ||
I.4.6. | Kołdra puchowa | 3 | szt. | ||
I.4.7. | Poduszka większa puchowa | 3 | szt. | ||
I.4.8. | Jasiek puch | 3 | szt. | ||
I.4.9. | Poszwa na kołdrę | 50 | szt. | ||
I.4.10. | Poszewka na poduszkę większą | 50 | szt. | ||
I.4.11. | Poszewka na poduszkę mniejszą | 50 | szt. | ||
I.4.12. | Podkład na materac standardowy | 22 | szt. | ||
I.4.13. | Podkład na materac większy | 2 | szt. | ||
I.4.14. | Prześcieradło standardowe | 50 | szt. | ||
I.4.15. | Prześcieradło większe | 6 | szt. | ||
I.4.16. | Dywan | 24 | szt. | ||
I.4.17. | Ręcznik duży | 50 | szt. | ||
I.4.18.
|
Ręcznik mały | 50 | szt. | ||
I.4.19. | Dywanik | 20 | szt. | ||
I.4.20. | Haft | 250 | szt. |
Henryk Witczyk
Prezes Zarządu Fundacji DABAR
Zachęcamy do skorzystania z przykładowego wzoru odpowiedzi na zapytanie ofertowe (nie jest to konieczne). Niezbędnym elementem zgłoszenia jest oferta zawierająca dane określone w zapytaniu ofertowym:
________________
(miejscowość, data)
Dane Wykonawcy (Oferenta):
________________
(nazwa podmiotu, adres, NIP)
Do Zamawiającego:
Fundacja DABAR – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji
Wetlina 145
38 – 608 Wetlina
Odpowiedź na zapytanie ofertowe nr 01/11/2022
W odpowiedzi na przedstawione w imieniu Fundacji Dabar – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji z siedzibą w Wetlinie zapytanie ofertowe, doręczone mi w dniu _____(data otrzymania zapytania ofertowego), przedstawiam ofertę na: _______________________________ (należy podać przedmiot oferty według Pkt I zapytania ofertowego).
Oświadczenia Wykonawcy:
- Wykonawca zapoznał się z zapytaniem ofertowym i akceptuje jego warunki bez zastrzeżeń;
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym oraz do spełnienia innych zawartych w zapytaniu warunków;
- Wykonawca zapoznał się z dokumentacją dotyczącą realizacji zadania przedstawioną przez Zamawiającego i nie wnosi do niej uwag;
- Wykonawca pozostaje związany niniejszą ofertą przez okres 60 dni od daty wskazanej przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym (tj. od dnia 10.12.2022 r.);
- Gwarancja na roboty budowlane: 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego;
- Wobec Wykonawcy nie ogłoszono upadłości, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto postępowania likwidacyjnego;
- Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia;
- Wykonawca posiada wszelkie niezbędne kwalifikacje, wiedzę i uprawnienia do wykonania zamówienia.
Załącznik: oferta (zawierająca cenę/-y brutto)
___________________________
(podpis Wykonawcy)
Fundacja zastrzega możliwość wcześniejszego zamknięcia postępowania lub jego unieważnienia z przyczyn niezależnych, a nadto negocjacji cen proponowanych przez Oferentów.
Aktualizacja:
Zamawiający:
Fundacja Dabar – Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji
38-608 Wetlina nr 145
NIP: 6881299610
e-mail: henwit@kul.lublin.pl
Wetlina, dnia 10.12.2022 r.
Nazwa Zadania: Budowa obiektu szkoleniowo-konferencyjno-rekreacyjnego (internatowego) i wyposażenie obiektu szkoleniowo-konferencyjno-rekreacyjnego (internatowego) oraz wyposażenie dwóch obiektów szkoleniowo-rekreacyjnych (internatowych) wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II (dalej jako: „Zadanie”)
Informacja o wyborze Wykonawców
w postępowaniu dotyczącym realizacji Zadania, wszczętym na skutek zapytania ofertowego
nr 01/11/2022
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert, według kryterium oferowanej ceny, złożonych mu przez Wykonawców na realizację Zadania. Wszystkie oferty złożone zostały na części Zadania, tj.
Lp. |
Element Zadania, na który złożono ofertę |
Wybrana oferta |
1 |
Budowa budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) wchodzącego w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II wraz z instalacją odgromową, sanitarną i kanalizacyjną |
Wykonawca: „BORSTAR” Usługi Ogólnobudowlane Jerzy Borgosz 38-600 Lesko, ul. Kaczkowskiego 5 NIP: 6881028957 Cena oferty brutto: 575 340,00 zł
|
2 |
Montaż instalacji elektrycznej (fotowoltaika) dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) i kolektorów słonecznych dla dwóch budynków szkoleniowo-internatowych wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II |
I. Wykonawca: EnergBS Bartłomiej Szczepański
Kalnica 45, 38-608 Wetlina NIP: 6881304015 Cena oferty brutto: 136 400,00 zł Oferta na: Montaż instalacji elektrycznej (fotowoltaika) dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) w Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II
II. Wykonawca: Usługi Hydrauliczne Bartosz Pędras ul. Niepodległości 20, 39-220 Pilzno NIP: 8722224842 Cena oferty brutto: 26 000,00 zł Oferta na: Montaż kolektorów słonecznych dla dwóch budynków szkoleniowo-internatowych wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II
|
3 |
Montaż instalacji elektrycznej dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) obejmującej: instalacje elektryczne, monitoring i instalacje LAN | Wykonawca: EnergBS Bartłomiej Szczepański
Kalnica 45, 38-608 Wetlina NIP: 6881304015 Cena oferty brutto: 300 000,00 zł |
4 |
Wyposażenie budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego)
i dwóch budynków szkoleniowo- rekreacyjnych (internatowych) wchodzących w skład Centrum Młodzieży Trójmorza im. Prymasa Tysiąclecia i św. Jana Pawła II |
Wykonawca: Bogdan Niemczyk Pracownia Rzemiosła Drzewnego
Liszna 11/4, 38-607 Cisna NIP: 6881066455 Cena oferty brutto: 301 799,00 zł Oferta na: wykonanie wyposażenia budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) i dwóch budynków szkoleniowo- rekreacyjnych (internatowych) – wykonanie mebli w drewnie |
5 |
Wykonanie instalacji hydraulicznych oraz gazowych dla budynku konferencyjno-szkoleniowo-rekreacyjnego (internatowego) | Wykonawca: Usługi Hydrauliczne Bartosz Pędras
ul. Niepodległości 20, 39-220 Pilzno NIP: 8722224842 Cena oferty brutto: 500 000,00 zł
|
Fundacja informuje, że termin realizacji Zadania ulegnie przedłużeniu do dnia 31.12.2023 r.